گونئی آزربایجان آدینا سونولان فیکیرلری دیققت له اینجه له مه لییک

اوجالان ساوالان نه دئیر؟

یونس شاملی

سون گونلرده اوجالان ساوالان منیم یازیلاریمین بیرینه (چرا کوردهای ایران زودتر از ما تورکهای آزربایجان به حق بشری آموزش رسمی زبانشان در مدارس و دانشگاهها دست یافتند؟) تنقیدی باخیش لا بیر یازی یازیب. او یازینین مئیل قوروپلاردا پایلاشماسی اوچون، من له اوجالان ساوالان آراسیندا مئیل قوروپلاردا بیر- ایکی یازیشمادا اوز وئریب. من آشاغیدا ساوالان بئی یه بیرینجی (نه لر دئیم و نه لر دئمه ییم؟) یورومومو قیسساجا یازمیشام. سونرا ساوالان بئی ین منه یازدیغی مکتوبا من ایکینجی یورومومو (اوجالان ساوالان نه دئیر؟) یازمیشام.

آشاغی دا هم ساوالان بئی ین و هم منیم یازیلاریمی اوخویا بیلرسینیز.

نه لر دئیم و نه لر دئمه ییم؟

یونس شاملی:

آقای اوجالان ساوالان

بعد از سلام؛

نوشته شما را مرور کردم. ممنون از اینکه اسم مرا با احترام یاد کرده اید. اما چه بد که من گوشه و کنار این نوشته را گشتم که مطلبی بیابم و بخاطر واکنش به زحمتتان، چند سطری برایتان بنویسم. اما پاهای نوشته شما را بر زمین تکیه نداشت. نوشته تان را هر چقدر بلند نوشته باشید، اما یک مسئله نظر خواننده مطلب شما را خیره میکند. و آنم دفاع شما از پاسدران و نظامیان رژیم جمهوری اسلامی در آذربایجان جنوبی بود و برای مردن 250000 نظامی و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی  ناراحت هستید!!! من نمیدانم شما آمار 250000 نفری را از کجا آورده اید؟ اما موضع بسیار عجیبی گرفته اید.

 

آقای ساوالان، آنهایی که  فعالین ملی آذربایجان جنوبی را در همان منطقه سرکوب میکنند چه کسانی هستند؟ چه کسی فعالین سیاسی آذربایجان را در زندان نگهداشته است؟ چه کسی زندانیان ما را شکنجه میکند؟ چه کسی همه روزه اتهامات ناراوا به فعالین ما میزند؟؟ غیر از سپاه پاسدارن و عوان و انصار او کس دیگری مشغول این کار است؟

شما از یک طرف خودتان را طرفدار ملت ترک در آذربایجان معرفی میکنید و از طرف دیگر در کنار دشمنان آذربایجان به آنها دل میسوزانید!! کدام یک از این باورهای شما را بپذیریم؟ طرفدار آذربایجان یا طرفدار سرکوبگران دولت ایران؟؟ کدامین؟

ساغ اولون

 

اوجالان ساوالان:

سلام استاد یونس شاملی

من در اردبیل ملتچی شناخته شده ای هستم و نوشته های مرا با یک سرچ ساده می توانید بخوانید مخصوصا این نوشته ام را:

http://azoh.info/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=27&view=viewdownload&catid=2&cid=697

در پاسخ به جناب شما همان گونه که شوونیسم ضد تورک روس از ارمنیها علیه ملت مظلوم تورک ما در آزربایجان شمالی استفاده کرد همین پانفارسهای جمهوری اسلامی ایران به اضافه اوپوزیسیون پانفارس قلابی آنها نیز از کوردها علیه ملت ما در این سوی ارس (آزربایجان جنوبی) سوء استفاده کرده و خواهندکرد. پس این کوردهای تروریست (نه لزوما همه کوردها) هستند که باید از بازیچه شدن در دست پانفارسهای داخل و خارج از ایران خودداری کنند و ما فعلا نصیحتشان می کنیم. تعداد تقریبی شهیدان در جنگ ایران و عراق حدود 1 میلیون نفر است که با خوشبینانه ترین نگاه بیش از 400 هزار تن تورک آزربایجانی هستند. از این تعداد اگر داخل بودید و سری به قبرستانهای اردبیل، تبریز، اورمو و دیگر شهرها و روستاهای آزربایجان غربی ( سولدوز، سویوق بولاق، ماکی خوی سلماس و ...) زنگان، همدان، قزوین، کرج و امثالهم می زدید از روی سنگ قبرها محل شهادت آنها را  مشاهده می فرمودید که حداقل 5 نفر از هر 10 نفر شهید در جبهه غرب (کوردیستان و آزربایجان غربی) شهید شده اند. با این حساب اعداد شهدای تورکی که به دست کوردان تروریست شهید شده اند را من 250 هزار نفر اعلام کرده ام که رقم حداقلی است. در ضمن من هرگز طرفدار پاسداران جنایتکار نبوده و نیستم ولی جنگ ما ملتچیها با سیستم مانقورت پرور و ضد تورک پرور و پانفارس پرور است نه یک سازمان از این سیستم که سپاه پاسداران باشد. در میان همین پاسدارهای مورد ادعای شما ملتچی آزربایجان وجود دارد که در وقت مقتضی (مثل جنگ با متجاوزان پانفارس و پان کورد و ...) بی شک در کنار ما خواهند بود. در ضمن دو تن از فامیلها و آشناهای خود من در آزربایجان غربی (سلماس و ماکی) در خدمت سربازی به دست تروریستهای پژاک شهید شده اند. شما حتما نمی گویید به من چه بابا؟! من شما رو نصیحت نمی کنم. اما نمی گذارم به همین راحتی انگ سرکوبگر رژیم (؟!) به من بزنید. نظرتان را محترم می شمارم نه نظر شما باید سانسور شود و نه نظر من. ولی ظاهرا این طور نیست! ساغلیقلان بیر گون سنی گؤروب آلینیندان اؤپه جه یم. سنلن من بیر یولون یولچوسویوق یونیس جان یالنیز بالاجا (بالاجا) اختلافیمیز وار. یاشایاسان یاشاسین آزربایجانیمیز.

 

یونس شاملی:

اوجالان ساولان نه دئیر؟

جناب اوجالان ساواران، سلام دان سونرا،

یازیرسیز کی "من در اردبیل میلتچی شناخته شده ای هستم"، نه اوچون بو جمله نی فارسجا یازیرسیز؟ نه اوچون تورکجه یازمیرسیز؟ بو قدر زحمت چکیب قلم وورورسونوز، تورک لرله یازیشاندا تورکجه یازین. بیرده گونئی آزربایجان دا کی میللی- دئمکراتیک حرکاتی مسئله لرین تورک/آزربایجان فعاللاری ایله یالنیز تورکجه یازیرام.

 

بو قیسسا مکتوبونوزدادا بعضی شبهه لی فیکیرلرینیزی قلمه گتیرمیسیز. 10 ایل ایران  دئولتی بیزیم جماعتیمیزن عراق ایله ساواش دا جانین آلیبدیر. سیز بو یازینیزدا ایران- عراق ساواشینی اؤلن لرین "شهید" آدلاندیریرسیز. نه اوچو شهید؟ شهید اولوبدورلار کی ایران دئولتینی آیاقدا ساخلاسینلار؟ سیز اگر سه دوغوردان میللتچی سینیز، نه اوچون ایران دئولتی نین حربی قوه لرینه و پاسدار اؤلن لرین "شهید" آدلاندیریرسیز؟ سیز نئجه بیر تورک میللتچی اولابیلرسیز؟؟ منی هر بیر جمله ز ایله منی سورپریز () ائدیرسیز!! 

گینه ده یازمیسیز کی " از روی سنگ قبرها محل شهادت آنها را  مشاهده می فرمودید که حداقل 5 نفر از هر 10 نفر شهید در جبهه غرب (کوردیستان و آزربایجان غربی) شهید شده اند. با این حساب اعداد شهدای تورکی که به دست کوردان تروریست شهید شده اند" (سیتاتین سونو)

 

جناب اوجالان ساواران، کوردوستان دا و باتی آزربایجان دا ایران دئولتینه ( به قول خود شما "پانفارسهای جمهوری اسلامی ایران") قارشی سیاسی و حربی ساواش گئدیر. اوردا سیز ایران دئولتی نین ساواشچی لارینین اؤلن لرین (سپاه پاسدارن و ارتش) "شهید آدلاندیریرسان!! من دوشونورم کی سیزی یالنیز من دئیل، کیمسه سیزی باشا دوشه بیلمیز!! سیز نئجه تورک و آزربایجان میللتچیسیز کی ایران رژیمی نین سرکوب عنصرلرینه "شهید" دئیرسیز؟؟ بو شبهه لی و مشکوک نظره گلن سؤزلر دئیرلرمی؟؟ سیز بو سؤزلری اردبیل ده دئینده سیزه به به- چه چه دئیرلر؟؟؟ بونا هئچ اینامارام.

سیز بو سوآلا جواب وئرمه میسیز کی؛ تبریزده، اورمودا، اردبیل ده آزربایجان فعالارین سرکوب ائدن لر، اونلاری توتانلار (دستگیر ائدن لر) کیم لردیرلر؟ پاسدارلار دئیر می؟ تبریزده، اردبیل ده و اورمودا موتور ایله میللتیمزه هجوم گتیرن لر کیم لردی لر؟ پاسدارلار و "لباس شخصی لر" دئیرلر می؟ گونئی آزربایجانین زیندانیدان سورقولایجی لاری (بازجولاری) و بیزیم گنج لریمیزی ایشکنجه ائدن لر کیم لردیرلر؟ پاسدارلار و لباس شخصی لر دئیرلر می؟ سیز نئجه بونلاین اؤلوله رینه شهید دئیرسیز؟ سیز نئجه تورک میللتی نین دوشمنینی "شهید" آدلاندیرابیلرسیز؟؟؟ 

سیز بو سوآلا جواب وئرین. من سیزی تانیمیرام. اردبیلی اولماغینیزدا بیر مسئله نی اثبات ائتمز. اردبیلی سپاه و انتظامی مامورلار آز دئیر. آمما اونلار میللتچی دئیرلر و اؤزلرین میللتچی تانیتابیلمزلر. اوندا ایشدن همان آن آتیلیرلار.

25000 اینسانین اؤلمه سینین استاتیکاسینینی حدس و گمان اساسیندا یازیرسیز. من باشا دوشه بیلمیرم کی سیزین باشقا مسئله یوخدور کی گئدیب اؤلن و یا باتان پاسدارین آمارلارین یغیرسیز و اونلاری بیزیم یازیق و اسیر مییلتیمیزه "شهید" تانیتدیریرسیز (معرفی ائدیرسیز)؟؟ بو نه ایش دی سیز اونلا مشغولسوز؟؟ بو ایشین میللتچی لیک له نه علاقه سی وار؟؟

دئیک کی پاسدارلارین ایچینده ده بیر نئچه نفر آزربایجان طرفداری وار. اولسون. آمما سپاه پاسداران ایران دئولتی نین قوروجو قولودور. سیز بیر طرفدن ایران دئولتینن قوروجولارین شهید تانیتدیریرسیز بیر باشقا طرفدن اؤزوزه میللتچی دئیرسیز؟؟ یعنی ایران دئولتی نین مخالیفی!! بو نئجه اولا بیلر. سیز گئجه ایله گوندوزو بیر آریا گتیره بیلیرسینیز می؟ سیز بیر آن دا آغ و همان آندا قارا اولابیلرسینز می؟؟ ائله بونا گؤره ده من سیزین توتدوغونوز موضعی چوخ شبهه لی و مشکوک بیر موضع گؤرورم.

اگر دوغوردان آزربایجان آ و تورک خالقینا اوره ینیز یانیرسا، باشقالاری ایله بیر مشورت ائدین و بو طورلو موضع توتماقلاردان اوزاقلاشین. منجه اگر بیر ایله ایندیه قدر مشورت ائدیردینیز، او آدام لا داها مشورت ائتمه یین. بیر سیاسی تجربه سی اولان، بیلیمی اولان اینسان لا مشورت ائدین یولونوزو تاپارسیز.

یازیلارینیز حاقدا دا بیر نئچه جمله دئیم. البته کی زحمت چکیب یازیرسیز. آمما یازیلارینیز بیزیم خالقیمیزا بیر یول آچمیر، میللتیمیزین اسارت دن قورتولماسی حاقدا بیر سؤز دئمیر. سیزین یازیلارینیزین بیر نئچه سین من اوخوموشام... دوزون دئسم گیجلمیشم و بیلمه میشم سیز نه دئمک ایستیرسینیز؟ لوطفا دیققتینیزی آرتیرین. 

منیم تنقیدلریم، اگر دوغوردان آزربایجانا اوره ینیز یانیرسا، سیزین اوچون چوخ چوخ فایدالی دیر. آمما اگر سه مقصد باشقا شئی دیر... منیم سؤزلریمین سیزه اؤنمی اولابیلمیز، اونو بیلیرم.
سایقی ایله

 

منبع:

چرا کوردهای ایران زودتر از ما تورکهای آزربایجان به حق بشری آموزش رسمی زبانشان در مدارس و دانشگاهها دست یافتند؟ - اوجالان ساوالان

http://tribun.com/ana-dili/2421-2015-08-06-08-56-28




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0